Lyxigare bio

enigma_main

Jag kan inte låta bli att drömma tillbaka till Thailand efter att ha läst Foki’s blogg. Konceptet med lyxigare och bekvämare bio är inte alls fel, utan snarare är något jag gärna skulle vilja se i Sverige också. Förstå vad mycket trevligare biobesöken hade blivit!?

Ja det och det trevliga vädret då förstås! 🙂

Och nej, det är inte så otippat att jag läser Foki’s blogg ibland. Tackvare min sambo har jag ändrat uppfattning. Om inte för de inspirerande bilderna är det en ganska jordnära och trevlig blogg faktiskt.

Kommentera inlägg

