Trött morgon 7/1

Efter en ganska lugn söndag med både mysfika hos föräldrarna, promenad i skogen och bingolotto kom måndagen som ett brev på posten. Och trött var jag, minst sagt. Men upp skulle jag och även fast jag var 5 minuter sen gjorde jag mitt pass på gymmet. Och nu så här efteråt är det ju förstås hur skönt som helst!

Morgonens pass:
– Cykel 20 minuter
– Lats drag (4 x 12, 30 kg)
– Hantelpress liggandes (4 x 12, 8 kg)
– Benspark (maskin) (4 x 12, 15 kg)
– Axelpress (maskin) (x drag på lätt vikt)
– Hantelpress halvtsittandes (4 x 12, 8 kg)

Spontant så kändes det bra, även fast tiden var knapp och kroppen kanske inte var på topp. Dock så bör jag öka till 10 kg på brösten (i alla fall liggandes).

Som frukost blev det två ägg, ett som jag åt efter duschning på en rostad brödskiva tillsammans med kaviar. Sedan tog jag med mig det andra i en dubbelmacka till jobbet för att äta lite senare. Förmodligen inte helt optimalt, men bra nog för att jag ska vara nöjd så här i början.

Kommentera inlägg

