Jag kör nog utan piller ändå :)

Efter att under längre undrat om Vitae pro är så bra som man vill ge sken av så ville jag ju gå i botten med om det är värt att köpa eller inte. Spontant känns det dock som om jag borde ha gjort min hemläxa innan jag ens nämnde det här på bloggen 🙂

Googlar man på det dröjer det inte länge innan man hittar spaltmeter om hur vilken bluff produkten egentligen är. Vilket är så pass övertygande att jag inte ens behöver tänka en extra gång, även fast det är kvällspressen som bland annat skriver det.

Nä jag tror jag nog går au naturell in i det här och försöker styra kosten på ett så naturligt sätt som möjligt!

Mer läsning på ämnet: Träningslära.se

Kommentera inlägg

