Ansiktsvård: Bull dog

Bulldog

Nu när den ansiktskräm jag använt under den senaste tiden tänkte jag prova något nytt. Och att det finns alternativ är det ju förstås inget snack om, så frågan är vilket man ska använda?! Eller ja, så var frågeställningen för mig i alla fall innan jag till slut slog till på Bulldog som jag hört och sett mycket om.

Jag är och har varit ganska picky med vad jag använder, allra helst då jag via en vän som driver ett Spa, testat många riktigt bra (och förstås väldigt mycket dyra) produkter och märkt skillnad. Men då de nu är så oerhört dyra har jag valt billigare alternativ. Snålt kanske, men med mina behov tror jag att mest valuta för pengarna finns i mellanskiktet av hudvårdsprodukter.

Efter att nu ha använt Bulldog Original Face Wash och Bulldog Original Moisturiser ett par dagar kan jag redan säga att känner mig ganska nöjd. Känslan är ganska fräsch men en doft av grönt te och aloe vera, där ansiktet känns rent och inte alls så oljigt som vissa hudkrämer ger som effekt. Men jag kommer ju självklart fortsätta använda Bulldog ett tag och återkomma med en lite mer detaljerad recension 🙂

Kommentera inlägg

