Vitae pro eller liknande…

Hur bra är det egentligen? Och vad händer när jag slutar ta det? Jag känner att jag behöver en boost, men vill och tänker inte binda upp mig till något som jag måste ta hela livet. Det ska fungera nu och vara som en hjälpande skjuts åt rätt håll utan att bli något man blir beroende av. Jag har alltid varit emot det som frångår det normala allt för mycket, speciellt bantningskurer och andra ”hjälpmedel”.

Nej, det ska jag ta reda på! Går det få ett ärligt svar på frågan tror ni!? 🙂

One thought on “Vitae pro eller liknande…

  1. Pingback: Jag kör nog utan piller ändå :) | 30 PLUS / 20 MINUS

Kommentera inlägg

