Nästan sovmorgon

Idag var det sovmorgon, eller nästan i alla fall då jag ändå gick upp lite innan klockan ringde till ljudet av min sambo som skulle iväg tidigare än vanligt. Att sova 20-30 minuter till när man redan har vaknat är oftast rent utav puckat då man i regel är tröttare efter än vad man var när man vaknade första gången. Oftast i alla fall, och idag var en sådan dag där jag kunde ligga och mysa ett tag tills jag sedan kunde gå upp, mysa ner mig ytterligare i mjukiskläderna och i lugn och ro ta en kopp kaffe. Det är mer värt än att sova in i det sista för att sedan skynda iväg!

Idag blev det ingen träning alltså, men det var ju helt enligt planen! 🙂

 

Kommentera inlägg

